mandag 20. april 2009

Snøstorm og sånt

Gjør et forsøk på å skape meg en blogg, men hva som kommer ut av det gjenstår nå å se. :-)

Jeg holder hus langt i nord, i Tromsø, og her har vinteren tydeligvis ingen planer om å slippe taket med det første. Senest i går var det en skikkelig snøstorm her takket være et polart lavtrykk som hylte forbi. Både jeg og katta mi holdt oss inne og valgte å ignorere nevnte snøstorm. Og det snør fremdeles...


Dersom noen har en helvestes stor hårføner eller lignende å låne meg så jeg kan smelte bort all snøen tar jeg gladelig i mot!

Også er jeg spent på eksamen på torsdag... tror det går bra, men man vet jo aldri. Heldigvis (eller kanskje uheldigvis?) får jeg karakteren med en gang så jeg slipper å gå og vente og lide i all evighet.

Noe sier meg at denne bloggen kommer til å omtale glimt og øyeblikk fra studentlivet og livet forøvrig, samt endel undringer om så mangt. Jeg er åpen for forslag om temaer... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar