lørdag 30. mai 2009

It's not raining men, but water...

Jeg driver og snekrer sammen litt av ferieplanene mine for tida. Det viser seg at jeg er ferdig med jobbing ei uke tidligere enn jeg hadde funnet ut selv, noe jeg selvsagt ble ganske fornøyd med! Jeg har planlagt rundt om kring 3 uker med sommerferie i år. Jeg skal ei langhelg til England i år også og besøke venner, så sant jeg klarer å finne passet mitt. 

Akkurat i dag skulle jeg gjerne ha vært der fremfor å være her i Tromsø. Hvorfor? Her er det i skrivende stund 4 grader, regn og kuling ute. I Potton, England, er det 24 grader, skyfritt og vindstille. Jeg legger ut snapshots fra yr.no som "bevismateriale".




Men tilbake til ferieplanene mine. Jeg regner ikke med at jeg har alle detaljene snekra før uka før jeg skal reise, men sånn bruker det å være. Min måte å planlegge ferie på er å sette seg å bestille flybilletter også se hva jeg kan putte inn i mellom flyreisene. Dog har jeg en viss oversikt over hva jeg skal i sommer. Prioritet 1 er som sagt å ha en langhelg i England. Mens jeg er der skal vi til Brighton og delta på Brighton Pride. Jeg gleder meg som en liten guttunge! Ellers blir det nok en ferie på Vestlandet som vanlig. 

Det skal i alle fall bli godt med noen uker på reise og se igjen gode venner både i innland og utland. Det kan hende at det dukker opp et bilde eller to her fra ferien min, men jeg lover ingenting før jeg har gått igjennom bildene selv. Helt tilslutt er et tilfeldig bilde jeg fant på nettet som viser Brighton Pier. Pent, ikke sant?

1 kommentar: