mandag 2. august 2010

Spinning my wheels...

Hmmm... jeg hadde tenkt å skrive litt tidligere i sommer på bloggen min. Men etter at jeg ble ferdig på studiet mitt og begynte å jobbe igjen så kom jaggu meg hele livet mitt rasende tilbake igjen også og tok med meg på en evig lang joyride. :-)

Kort fortalt har jeg det kanonbra for tida. Storkoser meg på jobb, selv om det tidvis er både skummelt og spennende. Lærer alvorlig mye hver dag og prøver så godt jeg kan å gjøre en rimelig bra jobb, og det tror jeg at jeg stort sett klarer også. Håper det i alle fall! :-)

Ellers har det skjedd mye i sommer, mye reising, mye festing og alt mulig. Kun morsomme ting. Denne helga er bort i mot første helga jeg har hatt mulighet til å kunne styre selv og bare kunne slappe av i mitt eget tempo. Og det var ganske deilig... (nå ble jeg ganske full sammen med noen naboer i går riktignok, men moro hadde vi det!).

Neste helg er det bryllup. Og sist helg drakk jeg ut brura så til de grader. Hvordan hun klarte å fungere dagene etterpå er et mysterium for oss som var med i alle fall. Nå må jeg bare skrive en tale til middagen neste lørdag... hva skal jeg tale om mon tro? Hmmmmm....

Ja, også har jeg begynt å trene på SATS. Takket være en runde klesshopping der det endte opp med at jeg holdt på å få hysterianfall i prøverommet når jeg måtte opp noen størrelser... så dermed har jeg begynt å trene. Og det er faktisk ganske deilig å kjenne at kroppen min fungerer. Og at jeg faktisk liker å trene igjen. Det er rundt regna 5 år sida jeg slutta å trene, så det var jaggu meg på tide igjen. :-)

Alt i alt, jeg har det fantastisk bra for tida. Satser på at det kan holde seg slik lenge framover så skal jeg absolutt ikke klage. Eneste som mangler i livet mitt nå er en mann... men hvem vet. Plutselig ramler det vel en Mr. Right inn døra til meg... kanskje! :-) Akkurat nå venter jeg på at Timo (altså kattepelsen min) skal ramle inn soveromsvinduet igjen.

Nå er det natta... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar