fredag 6. august 2010

Darling skal giftes bort!

Denne helga skal altså Ingebjørg gifte seg med Arne. Og jeg er bruras forlover. Jeg gleder meg veldig, men gruer meg bittelitt også. Det hviler tross alt litt ansvar på mine skuldrer også denne helga. Jeg har endel ting jeg har ansvar for, også skal jeg til og med holde tale. Skummelt!

Vi skal trakteres i bunad hele gjengen av brudepar og forlovere, så det tror jeg blir veldig fint. Totalt sett tror jeg nok at det blir en veldig fin og minnerik helg. :-) Bare været holder seg! Så værgudene har det med å oppføre seg sånn noenlunde fornuftig nå.


Dette blir moro! Reiser i morga og kommer hjem igjen på søndags ettermiddag eller kveld eller der om kring. :-) Så jeg tar det som en miniferie samtidig. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar