torsdag 19. august 2010

Litt om bryllupet

To blogginnlegg på veldig kort tid, men jeg har mye på hjertet. Og kunne liksom ikke finne noen naturlig fletting av disse to temaene. ;) Som nevnt tidligere har jeg vært forlover for Ingebjørg når hu røyk til og gifta seg med Arne. De tok til både fornuften og vettet og gifta seg utendørs i fri norsk natur på sitt beste med viende støtte fra ei koselig dame fra Human Etisk Forbund. Så med andre ord kjemisk fritt for kirkelighet, salmesang og hallelujarop. Og takk og lov for det. Tror at i alle fall en av forloverne hadde gått opp i ild og røyk i så fall.


Så altså... frisk norsk natur og nordnorsk sommer på sitt beste. Nydelig var det. Enkelte vil ha det til at det var litt lett regnvær under vielsen. Jeg skjønner ikke helt... det var jo sol og greier? (Selektiv hukommelse er en fin ting du...) Men vielsen var altså bare helt nydelig. Og ikke ett jævla øye var tørt blant forsamlinga!

Før på dag drev jeg og pynta salen vi var i med stæsj som brura og brudgommen hadde plukka ut. Det ble faktisk helt eventyrlig fint. Og alt gikk etter planen utover kvelden - og natta for de av oss som la oss på morrakvisten.

Nå legger jeg ikke ut bilder av de to, jeg er tross alt ganske streng når det gjelder publisering av bilder av andre. Men her er et par bilder likevel.


Bordet når det var ferdigpynta. Pent ikke sant? Tok litt tid, men var absolutt verdt det!


Bilde av meg etter å ha fått på meg bunaden min og ca. 40 minutter før det braker løs. Og 5 minutt før det begynner å styrtregne aldri så lite... Litt stressa forlover, men puster sånn høvelig enda. :-)

Nydelige bryllupet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar