søndag 31. januar 2010

MGP-delfinale (sistesjansen)


Det ble ikke noe liveblogging på meg i gårkveld heller under den siste delfinalen i MGP. Og det med god grunn, vi var en hel gjeng her som spiste oss mette på pizza og gulrotkake og drakk oss litt småfulle på mengder med rødvin (øl for noen) og generelt hadde det koselig mens vi glodde på TV.

I går gikk Bjørn Johan Muri med Yes Man videre. Venke Knutsson med Jeaulous Cause I Love You gikk også videre. Med tanke på sammensetningen av artister og låter som var i går er jeg ikke noe sjokkert egentlig, kanskje heller litt letta. Mira Craig har absolutt ingenting på en MGP-scene å gjøre. Hun kan heller sitte på et bøttekott og skrive sanger til Maria Haukaas Storeng.

Neste helg er det endelig selve MGP-finalen der vi skal stemme fram hvem vi vil skal representere Norge i ESC-finalen 29. mai. Jeg må gjøre litt research og kjenne litt på sammensetningen, men skal komme med noen ord før selve finalen. Jeg planlegger nemlig en reprise av gårsdagens artigheter her i stua da så noen liveblogging blir det ikke noe av da heller. Men kan jo komme med mine favoritter før den tid. :-) Det er i alle fall en... interessant... sammensetning som vanlig. Med den sedvanlige kombinasjonen av fløtepuser og divadronninger i finalen.

Nok om det... nå skal jeg ut og koste litt spindelvev av hjernecella og få litt frisk luft i skrotten. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar