torsdag 14. januar 2010

Look at all them pretty colours!

Har leka meg litt med kameraet mitt i dag. Når jeg kom hjem fra skolen var det et helt fantastisk lys ute som jeg har prøvd å fange på bildene. Tror jeg klarte det rimelig bra. Jeg har korrigert alle bildene for kontrast, men fargene er sånn som de faktisk var. Fremdeles tatt med et Canon EOS 500D, rett utafor stuedøra mi.

***
***
***

Jeg er nå langt i fra noen ekspertfotograf, jeg er vel ikke noen amatørfotograf heller i så måte. Men jeg liker nå å leke med kameratet og ta bilder når jeg ser noe spennende. :-) Kommer sikkert mer etterhvert på bildefronten. Dette brytningslyset som er nå rett før sola er tilbake er ganske moro å prøve å fange faktisk!

I helga, nærmere bestemt på lørdags kveld, kommer det nytt MGP-notat der jeg kommenterer lørdagens kandidater. Vi krysser fingrene for at det er litt mer fres denne gangen. :-) I så fall skal jeg være litt snillere i omtalene mine!

1 kommentar:

  1. hadde det underste bildet vert uten blits, så hadde det vert eit kanontøfft bilde.. Likte fargane! -Veronique-

    SvarSlett