søndag 24. januar 2010

Jeg har blitt angrepet i klesskapet!

Min beste venninne her i byen har i noen uker nå trua med å angripe klesskapet mitt og renovere det for gamle klær. For en mann er det som regel ensbetydende med dommedag å få damebesøk i klesskapet. For en homo er det enda verre. Spesielt når gitte venninne er ei lesbe som jobber på klesbutikk og snakker rett fra levra. Det hjalp heller ikke at jeg fikk følgende beskjed: "du trenger å oppdatere litt, gå og kjøp klær!". Jeg ble lett indignert i noen sekunder inntil jeg skjønte at hun dermed oppheva VISA-kortsanksjonene som har vært på plass ei god stund. Så som sagt så gjort; jeg har vært på shopping i det siste og fylt på med klær!

Rett før helga stod det ikke til lenger, da skulle klesskapet angripes. Jeg satt bokstavelig talt med gråten i halsen og med fotoapparatet parat. Dette måtte jo dokumenteres, selv om lyssettinga ikke var helt optimal på bildene. Jeg må si at det var tungt mens det sto på, men det var jo litt spennende å finne igjen diverse klær jeg har leita etter i noen måneder!


Jeg hadde generelt lite stemmerett underveis. Kritiske spørsmål som "passer det enda!?", "bruker du det her enda!?!" og kommentarer som "t-skjorter og boxere kan du kjøpe nye av" hagla som skutt fra maskingevær underveis.


Kleshaugen i senga bestående av ting som ikke kom igjennom nåløyet hennes vokste stadig... mens jeg fikk streng beskjed om at det var faktisk LOV å brette klær som skulle i klesskapet. Det blir visstnok mer oversiktelig da?! ;-)


Når det så endelig var overstått og hun så over ... fangsten(?), samt sikra at jeg ikke stjal noe inn i skapet igjen, oppdaga hun kalenderen på veggen min....


Og ville se igjennom nevnte kalender for kvalitetskontroll.... Bildet taler vel for seg selv? :-)

Det er lenge til neste gang hun slipper inn i klesskapet mitt håper jeg! Men jeg fikk jo selvsagt mer plass til å fylle på med nye klær også. Så den som har vært på shopping denne helga også er jo selvsagt meg! :-)

Også var det jo litt moro... neste gang tror jeg at det blir jeg som skal sensurere hennes klesskap! Enten hun vil eller ikke! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar