tirsdag 28. juli 2009

I've been around the world...

Det er nå under 48 timer til jeg forlater Tromsø og Norge til fordel for United Kingdom og mine elskede engelsktalende venner. Gud som jeg gleder meg! Akkurat nå sitter jeg og skriver "alt som må gjøres før jeg reiser" og "alt jeg skal pakke sånn at jeg unngår å dø" listene mine. Passet mitt har jeg også klart å lokalisere... i sikringsskapet av alle steder. Hvordan har det seg at pass presterer å legge seg på de rareste steder? Jaja... det er i alle fall under oppsikt nå. Jeg skal forhåpentligvis unngå å legge igjen kameraet hjemme slik min bloggsøster (og inngiftede slektning) Tamara har gjort. Derimot blir Timo igjen hjemme, men selvfølgelig under omhyggelige og påpasselige omgivelser. Så ingen grunn til å ringe Dyrepolitiet. :-)


Så på den fronten tror jeg at jeg har det meste under kontroll. Som nevnt under tidligere bloggnotat om ferie hater jeg flyreiser, så min kjære iPod skal lades så til de grader også! Både med batteri og musikk.

Annet nytt, min kjære Darling og hennes like Darling'aktige halvdel skal gifte seg om et års tid. Nyheten ble kunngjort etter 2 ukers hemmelighold når de kom hjem fra ferie. Til deres hell avslørte de det her på en flyplass (altså offentlig sted). Rimelig fornuftig, jeg måtte jo kontrollere meg litt da i alle fall og ikke bli helt fra meg av glede.


Jeg skal visstnok også få lov til å ha den (tvilsomme?) æren av å være forlover(inne) for brura. Det er et prosjekt som jeg ikke har erfaring med fra før av, men vi skal vel klare å klore oss til havn uten å havne utfor altfor mange fossefall vil jeg tro. Skjønt, vi hadde sikkert klart det også om så var. Fossefallene altså, vi har nå klart oss igjennom et par stormer opp igjennom årene. Research må gjøres, og råd mottas med takk!

Dette bryllupet og ekteskapet har jeg nemlig troen på! De passer godt sammen på alle måter. Så jeg gleder meg alldeles fryktelig! Gleder meg like mye til bryllupet jeg skal i om en ukes tid når brodern skal gifte seg.

Ellers kan jeg med trygghet på det varmeste anbefale å se Istid 3! På en terningkast-skala fra 1-6 gir jeg den 24! Jeg hadde latterkrampe igjennom nesten hele filmen! Herregud og fred så morsom den var, det er lenge siden jeg har ledd så hysterisk godt av en film. Nå hjalp jo selvsagt vennegjengen vår på også da. Vi lo vel godt alle 4 tenker jeg.

Nå tar jeg altså ferie, så det kan være at jeg legger bloggen til side til jeg er i Tromsø igjen. Det kommer ann på hva jeg finner på mens jeg er på ferie. Så følg med. :-) Dersom jeg skulle pådra meg svinete influensa i Englands mørke gater skal jeg legge ut time for time oppdatering etterhvert som jeg blir sjuk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar