mandag 29. april 2013

Relaxing life

Så satt jeg her da, på en kafé i Bergen by og konstaterer at det har gått sånn ca. 5 måneder siden jeg flytta hit ned.

På de få månedene har jeg hatt det travelt og gjort mye. Alt i fra ny jobb og huskjøp til oppussing av kjøkken og diverse. X antall turer til IKEA (farlig for lommeboka), trening og moro. Og ikke minst finne tilbake til mange gamle venner og nettverket som jeg ikke har hatt så mye kontakt med mens jeg bodde i Tromsø. Alt i alt altså ganske travelt. Og om noen uker skal jeg arrangere MGP-fest og får gjester helt fra Tromsø. Mye som skjer! :)

Nå har jeg ordna så mye med alt mulig at jeg skal heller fokusere på å ha det moro og leve livet ei stund fremover. Da passer det veldig godt at det er homodager i Bergen snart som jeg gleder meg til! Kanskje jeg finner meg en flørt eller noe? Vi får se... Jeg er jo ikke den fødte sjekkeren akkurat. :p

Alt i alt er livet herlig! Jeg angrer overhodet ikke på at jeg flytta fra Tromsø for tida var inne for det, men av og til savner jeg vennene mine der oppe. Sånn er det vel når man gjør sånne valg. :)

Nå sitter jeg på en kafé i Bergen og ser på regnet som plasker ned ute. Koselig. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar