søndag 19. mai 2013

ESC-helga er over for i år


Så var det søndag og det kjennes på kroppen. Arrangerte det jeg tror er en topp 3 fest når det kommer til ESC-festene mine i går. Vi hadde masse grillmat, masse drikke og masse folk og storkoste oss hele kvelden. Før på dag var vi på Spaopphold hele gjengen og kosa oss.
Værgudene sto oss også bi så vi kunne sitte på altanen og spise og kose oss noen timer før showet braka løst. Og for et show det ble! Jeg storkoste meg med alle innslagene og ikke minst vår egen Margaret Berger. Nå ble det jo danskene som vant, fortjent, i år så til neste år blir det ESC-hysteri i Danmark med meg tilstede der! :D
Jeg MÅ nevne pauseinnslaget som Sverige lagde i år.. det var bare heeelt fantastisk! Og Carola datt jo av scena si pga ei litt vel kraftig Carolavifte! :D
En herlig helg altså... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar