tirsdag 23. april 2013

Kjøkkenbygging og andre livskriser

Dag to av kjøkkenprosjektet er i gang. Jeg er på jobb og pappa er hjemme for å være husvakt og vert for disse to gutta som skrur kjøkken. Jeg er imponert over hvor mye som er gjort på en dag og gleder meg til å se hva de får ferdig i dag. :)

Selv må jeg en tur på IKEA og kjøpe noen greier som ingen tenkte på når jeg kjøpte kjøkkenet. I og for seg en uproblematisk sak, men må ha bil for dette med plass til store ting. Måtte herje i telefonen i nær en halvtime og spandere på meg ei migrene før det gikk i orden. Men jeg må altså dra fra jobb (Haukeland - midt i Bergen) til Flesland flyplass (IKKE midt i Bergen og feil vei i forhold til alt) for å hente bil og deretter til IKEA også hjem. Ja også levere bilen igjen. ... Nevnte jeg at jeg aldri har kjørt bil i Bergen før? Dette blir moro! ;)

Bildet viser status når jeg kom hjem i går kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar