torsdag 10. desember 2009

The sum of all fears

Nå er det ei uke til jeg skal reise hjem på juleferie. Nytt av året er at jeg skal ha med meg Timo på slep hjem igjen også. Det kan jo tegne til å bli en interessant og innholdsrik jul! Sammen med Timo kommer det også til å være 2 veldig aktive og lekne hunder. Timo er jo, som kjent, ikke den mest aktive katten i "Kattenes hundefanklubb" enda.


Dermed er det i disse dager forhandlinger om grenseoppganger i hjemmet. Jeg har, tradisjonen tro, fått tildelt soverom i kjellerleiligheta. Naturlig nok skal jo da Timo være der også. Utfordringen blir at han skal oppholde seg der, mens hundene skal oppholde seg ellers i huset. Også skal vi, på en eller annen finurlig måte, prøve å introdusere de for hverandre. Helst uten blodbad, utvidet bruk av atomvåpen, herjing av juletre og totalt latterkrampesammenbrudd fra meg og Moderens side. Jeg er spent... :-)


Mer spent er jeg vel egentlig på hvordan Timo kommer til å takle konseptet flytur. Og hvor sterkt hatblikk jeg får, og hvor lenge det varer, fra Timo når vi først kommer fram til Bremanger. Så skal det også nevnes at han da skal dele bil med hunden til mamma og pappa før vi er hjemme da. Jeg gleder meg, ser for meg at jeg blir møtt med noe sånt som under her! ;-)


Det skal nå bli godt å komme hjem på juleferie og bare kunne parkere seg til matfatet stort sett hele dagen i 2 uker. :-) Jeg gleder meg! Hjemmelaget mat, masse mat, masse GOD mat!!

Men herregud for et leven det blir om katta setter seg i toppen av juletreet og hundene følger etter! Jeg skal prøve å ta bilder! Oppdatering kommer i romjula, om ikke jeg stryker med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar