tirsdag 22. desember 2009

Ragnarrok avlyst?

Nå har jeg vært hjemme noen dager med katt og det hele. Men jeg må nesten si at jeg er litt skuffa på Timo. Her har vi lada opp til heftig dommedagsmassakre og eventyrlig blodbad som hadde fått selv Kill Bill filmene til å se ut som barnetv for de minste. Også skjer det.... ingenting.

Litt strategisk bustførsel og gå-på-klørne-action har det selvsagt vært, som seg hør og bør. Men altså ingen apokalypse...

...så langt...

I morga kommer nemlig Brodern hjem med voff nr. 2 som visstnok elsker å løpe etter små kattejævler. Dette blir moro. Jeg setter meg i stålbunkersen og håper Obama ikke trykker på knappen i morga.

Videre oppdatering kommer dersom vi overlever... Hvit jul blir det også, noe som er en regelrett sjeldenhet av betydning her i distrikts-Norge. Vi snakker julekort-hvit jul folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar