onsdag 16. januar 2013

Rebirth!

Oi... det er ekstremt lenge siden sist jeg skreiv noe i bloggen. Faktisk så lenge at jeg hadde omtrent glemt den av. Hva har skjedd i livet mitt siden det siste innlegget? Mye... veeeeeldig mye! Men jeg akter ikke å fortelle om alt det som har skjedd. Det viktigste er at det har skjedd enormt mye bra, og noen ting som har vært ikke-bra. Utover det er livet herlig.

Hvordan kom jeg på bloggen min igjen spør du? Ganske enkelt, og fryktelig random. Jeg har nettopp flytta til Bergen og begynt i ny jobb på Haukeland. Spennende spennende! :) Uansett, der jobber det ei som visstnok hadde snubla over bloggen min i den tid den var mer oppdatert. Og hun huska meg igjen derifra, så da spurte hun om jeg hadde lagt ned bloggen min eller ikke. Moro! :)

Jeg får kanskje prøve å holde den litt mer aktiv fremover igjen. Nå har jeg mye overskudd igjen og har lyst til å skrive mer så da blir det mer naturlig å holde liv i den igjen. Den som leser får se... :)

Kanskje jeg må konspirere litt med Tamara og ha en blogg-workshop?

1 kommentar:

  1. Blog-conspiracy!!! Hva med bloggmaraton? Treningsdagbok for treningsgale/glade?
    Vi har egentlig masse å skrive om!

    SvarSlett