torsdag 24. januar 2013

Ferie!

Om et par dager stikker jeg til sydligere strøk sammen med foreldrene mine. Destinasjonen er Gran Canaria, Puerto Rico. Og der skal jeg ligge på stranda i ei uke og steike mens jeg drikker gode kalde drikker og kikker på alle de søte guttene. Blir knallmoro!

Så da passer det jo uhyre dårlig å nå være syk! Bihulebetennelser er bare kjipt... så nå knasker jeg antibiotika så det står støvskyer ut kjeften min. Oh the joys of life!

Får trøste meg litt i dag med shopping slik at jeg har litt klær å ha på meg. Etter 7 år i Tromsø er ikke sommerklær noe jeg akkurat har overskudd av... ei heller solkrem. Så regner med at jeg kommer til å se ut som en overkokt hummer etter et par minutter i sola der nede.

Jeg planlegger også hvordan jeg skal overleve flyturen siden jeg aldri har vært på et fly så lenge. Jeg tar selvsagt med lesestoff, det har jeg masse av, men det blir kjedelig å kun lese bok også i 6 timer. Da er det godt å ha med seg en iPad slik at jeg kan se på filmer underveis. Må bare få lasta ned noen filmer til som er... flyvennlige? Er ikke interessert i at ei eller anna hysterisk småbarnsmor for anfall fordi jeg ser på en film som hun kanskje reagerer på. Eller... jeg gir jo forsåvidt faen. Men skal prøve å finne noe som ikke er heeeelt på kanten. *host*

1 kommentar:

  1. Håper du har internett-connection så vi kan se litt av hva du går igjennom mens du er der. Du har det sikkert helt jævlig nå.. poor thing. Solbrent?

    SvarSlett