onsdag 21. oktober 2009

Moving along really nicely...

Såh, prosjekt Flytte-til-ny-leilighet går fremover. Etter en knapp ukes leting etter nytt krypinn har jeg fått meg en ny leilighet som er stort sett alt jeg ville ha. Eneste jeg mangler er badekar, men som jeg skreiv tidligere - fant jeg en leilighet som passa ellers var ikke det et ultimat krav. Så jeg har fått meg en koselig, stor, 3 romsleilighet som er perfekt! Og har tidenes beste utsikt!

Jeg holder derfor på med å rydde, planlegge og organisere flyttinga. Jeg har f. eks. i dag kasta 4(!) fulle bossekker med alt mulig rart i. Blant annet en ødelagt kakeform, som om det var noe jeg skulle ta vare på? Også skal jeg selge det jeg har av hvitevarer og møblene skal gis bort til Miljøbutikken i og med at nye leiligheta mi er møblert endel så trenger jeg ikke å ha verdens største flyttelass.

At dette skjer samtidig med eksamenslesing, skolearbeid og generell travelhet er greit nok. Jeg er vel heldig som er flink til å organisere og planlegge generelt sett. Og det er jo ikke første gangen jeg flytter heller.

Det jeg er mest spent på er hvorvidt Telenor og Canal Digital klarer å fucke opp når det gjelder flyttinga. Så langt har de -kanskje- registrert at jeg skal flytte og sånn. Men om det faktisk betyr at det blir gjort noe på rett tid og ikke minst rett sted er jo spennende!

Så, ting skjer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar