søndag 21. april 2013

Kjøkkenmontering... Dagen før dagen!

Etter noen ukers venting på kjøkkenet jeg bestilte på IKEA har det endelig ankommet. Og etter en litt småirritert telefon til IKEA måtte Bring Express gjøre som de hadde fått ordre på, nemlig å levere alt (absolutt alt) helt inn i leiligheta mi. ... I 13. Etasje. Jeg er egentlig litt glad for at jeg ikke var hjemme selv npr demhadde bært den berømte benkeplata i 13 etasjer med vindeltrapp. Ser for meg at de kom med noen særdeles velvalgte gloser på veien opp.

I morga kommer det altså folk som først skal rive kjøkkenet som er der fra før av. Det påstår de at de skal gjøre på noen få timer. Jeg er litt spent på om de klarer på så kort tid. Så skal de altså bygge kjøkken og bli ferdige på fredag eller der om kring. Jeg er ganske så spent på om de klarer det også på den tida, men håper det går seg til. :)

Uansett er jeg ganske nær å få meg nytt kjøkken! Dette blir spennende! :) Har en plan om å ta litt bilder underveis og legge ut på bloggen min. Så det er bare å følge med her! Nå har jeg også fått en skikkelig blogg-app på både nettbrettet og telefonen min så da blir det enda et hakk eller tre enklere å blogge kjapt og enkelt. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar