søndag 24. februar 2013

Innflytting


Da har jeg bodd ei uke i leiligheta mi. Forrige helg var et sant helvete med IKEA-shopping, Skeidar, Expert og masse bæring av masse tunge ting. Tett etterfulgt av montering av møbler (flatpakka) til langt på natt. Deretter soving i noen timer før montering av resten av møblene og å bære inn alle kassene med ting og tang. Tips; kasser som er stappfulle av bøker veier inn i helvete mye! Jeg vedder på at jeg gikk ned flere kilo sist helg. :p

Mangla selvsagt halve senga mi, men fikk den levert gratis fra IKEA. :) Nå har jeg fått pakka opp alt og har begynt å planlegge kjøkkenet. Det skal totalrenoveres. Veldig! Det blir spennende å se hvordan det blir... et kjøkken som blir sånn som JEG vil ha det. Herregud som jeg gleder meg! :)

Og ikke minst, tusen takk til Jakob og Tamara som har hatt meg i hus et par måneder. Og for all hjelpa med å få meg i hus her. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar